E.L.F oogschaduw palette, Butternut.

Hooi,
Vandaag heb ik een review van een oogschaduw paletje,
Dit is een E.L.F paletje en het paletje heet: Butternut en het nummer: 2001.
 Dit paletje kost €1,00 en is te koop op:
 
 
 
Het is een leuk klein paletje dus super handig om mee te nemen op reis of ergens anders heen.
Het heeft vier verschillende kleuren. Twee lichte en twee donkerdere kleuren, dus goed voor elke dag. Er zit ook een sponsapplicator bij, maar eerlijk gezegd gebruik ik die niet.
Hier heb ik de kleuren geswatcht, ze zijn redelijk goed gepigmenteerd. Dat vind ik ook niet zo erg, want de kleuren zijn wel op te bouwen en voor 1 euro.
Hier een ooglook met het paletje, ik heb hier de lichtste kleur op wenkbrauw en binnenste ooghoek gebruikt, de oranje kleur op mijn bewegend ooglid, de 1na donkerste kleur in de arcadeboog en de donkerste kleur in de buitenste ooghoek.
Conclusie: Het is een redelijk paletje, maar goed genoeg voor de prijs, is die aan te raden? jawel als je voor rustige ooglooks wilt gaan.
xxx
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier een leuke reactie, vraag of tip!