Winter outfits.

Hooi,
Ik heb al een keer wat foto's laten zien met zomerse outfits, en ik vond dat zo leuk om uit te zoeken. Daarom ga ik hier nu winter outfits laten zien.
Ik heb alle plaatjes van weheartit.
Sommige dingen gaan voorbij komen die ik zelf niet leuk vind, maar bijvoorbeeld wel leuk vind bij iemand anders of leuk gecombineerd.
Ik vind dit echt zo leuk, een simpele basic trui met een leuk kraagje eronder. Het kraagje hoeft niet perse met iets erop, maar met spikes is toch wel heel erg leuk. Ik heb zoiets nog niet, maar ik wil het wel heel graag.
 
De sjaals zie je ook weer heel veel vooral de cirkel sjaals. Ik ben er ook fan van. Sommige sjaals heb ik zelf aan elkaar gemaakt, ik vind zelf cirkel sjaals leuker dan de andere.
Ik vind uggs ook leuk, nouja ligt eraan hoe je ze combineert. Alleen is het zo jammer dat uggs zo duur zijn.
Dit setje vind ik echt leuk, gewoon een simpel truitje maar dan met een lekker warm vest erover heen. Ik hou ook van vestjes, heb er bijna geen maar dan komt nog wel.
En dit kon niet ontbreken, sweaters en beanies.
Dit vind ik ook echt hele leuke dingen, ik heb zelf geen beanie omdat ik eerst altijd bang was dat ik er dan niet uitzag, maar binnenkort wil ik er denk wel snel een gaan halen.
En sweaters vind je overal, en zijn lekker comfortabel.
xxx


1 opmerking:

  1. Mag ik vragen hoeveel bezoekers je gemiddeld ongeveer per dag, week of maand hebt? Ik vind je blog trouwens erg leuk!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats hier een leuke reactie, vraag of tip!