Essence Blush stick.

Hooi,
Vandaag heb ik een review over de Essence Blush stick.
Deze blush stick komt van de nieuwe lijn, er zijn drie kleuren maar ik heb er één gekocht.
 
 
 
Het nummer is 030 en heet Miss peachy, ik vind het een leuke en toepasselijke naam.
 

Dit is de kleur en de stick, ik vind het een mooi formaat. De stick is heel creamy.
 
 
Hier heb ik de kleur op mijn hand geswatcht, maar nog niet geblend.
Hier is de foto een beetje verkeerd gegaan en sorry ik kreeg hem niet gedraaid.
Hier het ik de kleur wel uitgeblend en is de peachy kleur nog steeds goed te zien.
Dat is wel fijn.
De blush stick is goed gepigmenteerd en lekker creamy.
Te koop bij trekpleister en Kruidvat, en kost  € 2,59.
xxx


3 opmerkingen:

  1. Leuke review! (: Ik heb je trouwens voor de Liebster Award genomineerd, neem even een kijkje op mijn blog.

    Kus,
    Denise. (www.beautyxdenise.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke revieuw je blogt heel goed alleen heb je nog niet zoveel volgers, jammer want je verdient er wel meer

    xxxxxxx jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er eentje van Maybelline dus deze lijkt me ook heel fijn als budget ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats hier een leuke reactie, vraag of tip!