Sorry.

Hooi,
Ik wil even sorry zeggen dat er zo'n lange tijd niks meer geplaatst is. Ik heb het dit moment heel druk met school en sta er niet heel erg goed voor, het is wel al beter dan eerst maar daardoor moest ik het bloggen even stoppen. Ik vond het niet leuk maar school gaat toch wel even voor dan. Nu heb ik het nog steeds druk met school maar ik ga proberen meer te plannen en toch als ik tijd heb meer te gaan posten.
Ik zie dat er toch mensen naar mijn blog blijven gaan, en dan vind ik het erg dat er geen nieuwe dingen op komen om te bekijken.
Vandaag heb ik even de tijd dus ga ik proberen al wat meer posts klaar te hebben en die dan in te plannen, ik ga proberen om de dag iets te posten, maar ik zeg dit niet met zekerheid door school.
Ik hoop dat jullie het begrijpen.
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier een leuke reactie, vraag of tip!