Essence Glow tinted lipbalm.

Hooi,
Vandaag het ik een review voor jullie van de Essence Glow tinted lipbalm.
Deze lipbalm komt uit de nieuwe lijn van Essence. En als eerste vind ik de verpakking er goed uit zien ook lekker vrolijk, dat sprak me wel aan.
 
Het nummer is 01 en heet light up!
 
 De lipbalm heeft een dunnere stick dan normaal, maar ik vind dat juist wel fijn.

Hier heb ik de lipbalm op mijn hand geswatcht en hij geeft goed kleur af, niet als een lipstick maar dat is het ook niet.
 
En hier heb ik hem op me lippen, ik vind de kleur echt heel mooi. Een beetje cherry achtig.
Hij is te koop bij Kruidvat en trekpleister voor € 2,49.
Hij verzorgd wel maar helaas niet super goed. Dus ik denk niet dat er nog eens een zou kopen voor het verzorgen maar om de kleuren en omdat die fijn aanbrengt.
xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier een leuke reactie, vraag of tip!