Kleding inspiratie + mijn mening.

Hooi,
Vandaag ga ik vertellen wat voor kleding ik leuk vind,en waar ik niet zo van hou.
Dit is de eerste outfit, ik vind een croptop + een short super leuk, en dan ook met een langer vestje erover.
 
Dit setje vind ik ook heel leuk, en die zonnebril! Hier vind ik de schoentjes wel wat minder.
 
Dit is wat stoerder en ook heel leuk, ik zou wel dat tasje weglaten en de schoenen veranderen in sneakers of vans dat is meer mijn style.
Deze outfit vind ik heel leuk, alleen denk ik niet dat ik hem zelf zou dragen. Door de bril en schoenen, nou ik weet het niet maar ik zie me er zelf niet snel mee lopen.
 
Deze outfit vind ik minder. De short is wel echt leuk, maar het shirtje. Ik vind die iets te druk met de kleuren en bloementjes.
Dat was het dan weer.
xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier een leuke reactie, vraag of tip!